Veel gestelde vragen

Hoe worden de producten verpakt?
Afhankelijk van het soort product en de grootte hiervan, kiezen wij voor de juiste verpakking. Alle producten worden met zorg verpakt. 

Hoe worden de verzendkosten berekend?
Aan de hand van de tarieven van PostNL.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
Bestelde producten zullen, nadat de betaling is ontvangen, binnen twee werkdagen worden verzonden. 

Ik heb een klacht, wat moet ik doen?
Ben je ergens niet tevreden over? We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar chic.antiek.vermeulen@gmail.com

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Reviewbeleid
Natuurlijk vinden het belangrijk dat de klantervaringen op onze website eerlijk en van toegevoegde waarde zijn. Daarom plaatsen we alleen klantervaringen van klanten die daadwerkelijk iets hebben gekocht. Het aangekochte artikel is daarom netjes gekoppeld aan het aangekochte artikel.

Het is helaas niet mogelijk om al geschreven klantervaringen te publiceren. Een review met een lage score is géén reden om deze niet te plaatsen.

 

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.
© 2019 - 2024 Chic Antiek | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel